.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان کار مربی آلمانی در سئول/ کلینزمن از کره جنوبی اخراج شد
یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی، رسما از هدایت این تیم برکنار شد.
پایان کار مربی آلمانی در سئول/ کلینزمن از کره جنوبی اخراج شد

کلینزمن یک سال قبل و در فوریه سال ۲۰۲۳ به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی انتخاب شد و آن‌ها امیدوار بودند که با او بتوانند به حسرت قهرمانی در جام ملت‌های آسیا پایان دهند. 

 

حضور بازیکنان درخشانی، چون سون هیونگ مین، لی کانگ این و کیم مین جائه در ترکیب این تیم باعث شده بود که هواداران و همچنین مدیران فوتبال کره به موفقیت آن‌ها در این رقابت‌ها امید زیادی داشته باشند، اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت. 

 

کره جنوبی در مرحله گروهی به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت مقتدرانه ظاهر نشد و هر دو بازی مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی برابر تیم ملی عربستان و تیم ملی استرالیا را هم با تلاش بسیار در لحظات پایانی و کشیده شدن بازی به وقت اضافه و پنالتی برد و این اتفاق انتقاد‌های بسیاری را به همراه داشت. 

 

حذف آن‌ها از جام ملت‌های آسیا در یک قدمی رسیدن به فینال و با قبول شکست در بازی نیمه نهایی برابر تیم ملی اردن و ادامه ناکامی بیش از ۶۰ ساله این تیم فشار‌ها روی این مربی را به اوج رساند.

 

روز گذشته جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی برگزار شد و آن‌ها به این نتیجه رسیدند که بهترین تصمیم در حال حاضر این است که با کلینزمن قطع همکاری کنند و هرچه زودتر جانشینی را برای این مربی آلمانی انتخاب کنند. 

 

با این حال تصمیم نهایی بر عهده چونگ مونگ جیو، رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی، بود که دقایقی پیش با حضور در نشست خبری رسما کلینزمن را از هدایت تیم ملی کشورش برکنار کرد. 

 

او در بخشی از صحبت‌هایش گفت: «فدراسیون فوتبال کره جنوبی تصمیم گرفت پس از ارزیابی و بررسی جامع، با سرمربی تیم ملی این کشور قطع همکاری کند. کلینزمن رهبری و توانایی که ما از او به عنوان سرمربی تیم ملی کره جنوبی در زمینه مدیریت بازیکنان یا اخلاف کاری انتظار داشتیم را به نمایش نگذاشت.»

 

به این ترتیب داستان حضور این مربی آلمان در راس کادر فنی تیم ملی کره جنوبی هم به پایان رسید تا آن‌ها به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او باشند و کلینزمن هم که دو روز پس از اتمام حضور کره در جام ملت‌های آسیا به آمریکا برگشته بود دیگر تصمیمی برای بازگشت به آسیا نداشته باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.